Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Terug

Account & voorkeuren

Inloggen

Hulp nodig?

Vandaag bereikbaar tot 18.00.

Inloggen

Via onze inlogpagina log je snel in op jouw account. 

Je kunt nu kiezen om in te loggen met je e-mailadres of met je Facebook-profiel.


Wil je inloggen met je e-mailadres? 

Vul dan je e-mailadres en wachtwoord in. Klik vervolgens op ‘inloggen’.


Let op: als je inlogt via de computer en jouw computer automatisch wachtwoorden onthoudt, dan kunnen andere gebruikers van jouw computer via jouw account meebieden. We adviseren je daarom om ‘wachtwoord onthouden’ voor VakantieVeilingen uit te zetten als ook andere mensen de computer gebruiken.

Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben:


- Je hebt nog geen account aangemaakt, dit kun je doen via:  https://www.vakantieveilingen.be/registreren.html

- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms - verificatie. 

- Jouw wachtwoord in combinatie met je e-mailadres klopt niet. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'


Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?

Wanneer je niet meer kunt inloggen of meebieden omdat je account geblokkeerd is, kan dit verschillende redenen hebben. We adviseren je om contact op te nemen met de klantendienst. Zij kunnen de reden van de blokkade achterhalen en je verder helpen.


Je kunt je gegevens zelf makkelijk aanpassen door in te loggen in jouw account.

Ga naar jouw account voor het wijzigen van je profielgegevens en klik op 'Profiel en instellingen'. Op deze pagina wijzig je gemakkelijk je persoonlijke gegevens, wachtwoord en overige instellingen.

Let op:
Wijzig je je e-mailadres, dan dien je deze te verifiëren aan de hand van de e-mail die je ontvangt.
Wijzig je je wachtwoord, kies dan een wachtwoord met minimaal 6 tekens.

Als je niet kunt inloggen omdat je je wachtwoord vergeten bent, kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen. 
Klik op wachtwoord vergeten 
en vul het e-mailadres in waarmee je bij VakantieVeilingen geregistreerd staat. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Zo kun je in een mum van tijd weer meebieden.

Leuk dat je toch weer mee wilt gaan bieden om onze veilingen.


Helaas is het niet mogelijk om zelf je account opnieuw te activeren. Neem daarom even contact op met onze klantendienst. Zij kunnen je verder helpen, zodat je snel weer kunt meebieden. 

Cookies onthouden alles wat er gebeurt op jouw computer. Maar voordat zij dit mogen onthouden, moet je ze eerst accepteren. Accepteer je ze niet, dan kan het zijn dat een website minder goed werkt of dat je telkens wordt uitgelogd. Dit komt omdat je computer je gegevens dan steeds vergeet. Om zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van onze website, adviseren wij dan ook om de cookies te accepteren.