Garantie en Reparatie
Kan ik mijn product laten repareren?
Dit is afhankelijk van het product en de aanbieder. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Heb ik garantie op mijn producten?
Natuurlijk! Wij garanderen dat je een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik blijft werken. Dit is de wettelijke garantie (link naar artikel over duur van de garantie). Mocht je binnen deze termijn toch problemen ondervinden met je gewonnen product, log dan in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Wat is het garantiebewijs van mijn product?
Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur wordt bewaard in je account bij 'Gewonnen veilingen' of bij 'Archief'. Mocht je geen VakantieVeilingen-account meer hebben, dan kun je ook je betaalbevestiging gebruiken. Deze vind je in je mail.
Hoelang geldt de garantie?
Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of haardroger.
De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van je artikel.